it's a game

Nu har jag precis kikat klart på Spread, eller LA gigalo som den heter här i Sveariket. Jag vet inte riktigt vad jag tyckte om den, den var bra och så men så annorlunda. Ashton Kutcher kan man ju inte klaga på i denna filmen, otroligt snygg! Bra var den iallafall.

Imorgon är det fredagen den 13e för er som då missat det. Vi får se hur mycket saker och ting kommer total skita sig för mig imorgon, ska bli kul att se. Kommer nog inte förvåna mig om allt skulle göra det... haha! Planerna är suddiga, och även denna helg står plånkan tom, men det stoppar inte mig från att ha kul endå, en favorit i repris kanske. Vi tror på dig nu!

SLEEPTIGHT,G-NIGHT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0