make a clap

Tut i rutan! Idag stannade jag hemma från the school, vaknade och mådde inge vidare, plus att ryggen spökade som vanligt! Låg och tog det allmänt lungt och kollade film tills jag gick och mötte jossan. Plockade upp na vid hennes skola sen tog vi bussen till snetrum. Kikade runt lite tills vi blev fikasugna och kilade upp till her own Charlie. Satte oss i köket och pimplade kaffe och snackade en hel drös. Det var riktigt skönt! Efter en stund kom Charlee och joinade också. Men han var mest fokuserad i datorn. 
Jossan har nu fått mig till att vilja köpa hund. Har kollat massvis med hundar på nätet. Usch vad söta små saker det finns!
Imorgon är det äntligen fredag, allra sista dagen i storkök, då väntar vattenkrig! Bring it säger jag bara! Sedan ska vi in i restaurangköket! PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0