one less lonely girl

TJABBA!
Lördagen spenderades som sagt hos kusinen min, åt och drack gott, precis som man brukar på kalas. Sjöng även en hel del Singstar, mucho fun! Blev lite senare än förväntat men tidigt nog så att jag kunde glida förbi Station och snacka lite skit med Madda och Katta, då Mickis insisterade på att betala mitt inträde, säger man inte nej till, tackartackar. Där var det något random band som lirade, helt okej vad jag minns. Efter stängning var det dags att traska till Christian där han, Jenny, Lina och Nikke befann sig. Shit-chattade lite och sedan var det dags för mig att tänka på refrängen (way to late). Hem och somnade på direkten.
Gårdagen spenderades mestadels med sovkläder på tills jag och mor bestämde oss för att våldgästa bror min vid 6tiden. Mamma städade och hade sig, jag och bror kollade El Clasico! King Zlatan regerar! Råkade slockna till en stund också till det fördes ett jädra liv av ambulanser och polisbilar en bit ifrån. Vad som skedde är dock fortfarande en gåta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0