show me what I'm looking for!

God evening! Dagen har gått väldigt snabbt känner jag. Började 7.30 med kök as usual! Idag var jag bagarberta som Ero kallar mig! Inte lika kul att baka bröd dagarna i ända! Men men! Sista veckan nu så jag får väl bita mig i läppen och le. Sedan är det restaurangköket som gäller, s-w-e-e-t!
Slutade vid halv 2. Gick hem och stupade i sängen, kikade lite på film, sen vid 4 drog jag och mor ut i detta underbara väder. Ner mot ÖB, vidare till snetrum och sedan hem. Har nästan precis ätit och nu jäser jag i soffan!
Imorgon börjar skolan 07.30 igen, får se om jag pallar för det tar stryk på min rygg... Känner att min kropp inte är i det bästa skicket, blääää!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0