simply the best

Nu är jag vaken och på fötter igen, i hope! Gårdagen gick riktigt bra, alla blev nöjda med maten och drickat kan vi ju säga med detsamma. Vissa fick i sig lite mycket där på kvällsöppet, kan medge att så skedde på Station också, men DOCK inte jag. Visst drack jag men stabil som en stolpe var jag... Blev kanske inte sådär jätte mycket sömn i natt trots allt, men jag var i skolan i tid. 8.30 fick vi lov att börja idag. Det var bara köra på och rubbet har gått som på en räls åter igen. Framtiden ser ljus ut gubbar, för en del! Hemgång och stupade i sängen med sömnbrist och en svag rygg, usch så ont jag hade! Började kolla the ugly truth men slockande inte länge efter startskottet.
Nu är jag näst intill nyvaken, hunden ligger bredvid mig och mor är och handlar (?)! Känner att hungertåget börjar strömma in så får hoppas på att det blir någe snabbt och gott, det tror jag nog!

Kvällen är oplanerad, kan vara skönt. Antingen degar jag kvar i sängen eller så kanske jag gliader över till daddys crib och hänger! Home alone. Jenzan skulle staya in touch i väntan på destination. Som sagt så får vi se vad som sker! ;D
Kortfattning: Gårdagen var mycket lyckad och jag är trött :)

Nu: Glo not another teen movie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0