smells like teen spirit

Nu är det kväll och jag har faktiskt lyckat skriva klart min examinationsuppgift, blev inte en hel sida som det minst skulle vara utan blev runt en halv, kände att jag fick med det viktigaste. Det är inte kvantiteten, utan kvaliteten som gäller! (:
Har precis slagit mig ner under täcket efter ett bad, och då slog det mig. Det är en måndad..EN MÅNAD kvar till julafton! Ohmy, jesunamn! Jag är pank, pank, pank.. Och hur ska jag då kunna köpa klappar.. Hrrmf! Det löser sig förhoppningsvis, men lite panik får man ju trots allt. Julkänslan finns inte ens i närheten förtillfället, men det löser sig väl också. Tiden går ju så jädra snabbt. Innan man vet ordet av så står man i dimman på flaket den 11/6-2010 på sin student. Herreminskapare...

Nighty!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0