so long, goodbye

Nu har jag näst intill precis packat klart, allt är med hoppas jag. Men skulle ju inte avlida direkt om jag glömt någe, ska ju trots allt bara till far. Har bråkat med internet också, ibland spökar det! Ska sova typ, nu! Känner att gäspningarna blir allt tätare och tätare.

Justefan, studiebidraget kom idag, plus en liten slant till. Känner mig aningen rikare, men när man är så fattig så att man inte ens har råd att låna, då är det illa, haha! Så var det tills nu, men rubbet ryker väl på direkten kan jag tänka mig, det är ju trots allt jul snart. Blir nog en tripp till staden i veckan. Lite mysigt kan jag medge att det var att gå där idag med alla julmarknader och sådant!

Blinkovink!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0