so we crawl

God afton!
Nu har jag precis ätit middag, gotte! Slutade aningen tidigare än planerat idag och då var det inte för att jag gick tidigare, utan vi var snabba så vi blev belönade men tidig hemgång ;D
Dagen har faktiskt glidit på riktigt bra, förutom en period när jag hade sprängande skallebank och gäspade käkarna av mig, men jag överlevde det också, survivor!
Imorgon är det tidig uppgång som gäller med skolstart 07.30! Första gången i restaurangköket för denna termin, funfun! Och på torsdag är det kvällsöppet, börjar 13.00 och slutar runt 21 tiden, då blir det raka vägen ner till station? Där många av riksäpplets nutid och ex-elever brukar hålla hus vid detta tillfället. Ska bli kul och se vilken tid man lyckas komma hem då, för på fredag är det 07.30 som gäller igen ;D
Well well, ska försöka göra klart min aningen sena samhällsuppgift, får se hur det går liksom!

TJOSAN!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0