the clock is ticking

Gårdagen spenderades hemma. Lika bra det, med tanke på att jag var som en gående zombie! Fick tagga till idag istället.
Hunden kom in och väckte mig för runt en timme sen. Har legat och degat i sängen sen dess. Nu ska jag ta och äta, sen blir det på med musiken och börja fixa sig, så se upp neighbours!
Vid 3 tiden drar familjen Dellert till danderyd(?) och firar kusinen min. Får se hur långvariga vi blir. Skulle det sluta så med att jag är flickan med gudlbyxorna så kanske det blir utgång med johanna och c/o! Men så kommer nog inte ske, så får vänta till den 12e istället. Erotikmässan lockar faktiskt, men som sagt, pengar växer inte på träd..

BTW, nu har jag äntligen en hel och användbar balkong! Welcome back!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0