to be or not to be..

Jaha nehe, damen trodde hon skulle sitta hemma igår fråmför tv:n och bara ta det jädrans lugnt, men nej nej, så vart det inte minsann, Nej! Lilla jag mötte upp Walter och traskade mot bussen, Isak och Elias kom och sist anlände bussen! Vi hoppade av i Gudö i väntan på en chaffis, men nej nej. Vi började traska uppåt, och uppåt och ännu mer, till slut stannade vi vid en korsning!? (Fel korsning dessutom) Terrade monzy i väntan på att få bärgningshjälp (Isak och Elias hade fått i sin nån öl för mycket innan vi ens kommit till destinationen!) True story! MEN vi behövde faktiskt skjuts, inte direkt så att man väljer att gå 5 kilometer in i tomma intet för att komma till Monzy.. Vi traskade tillbaka till bussen och där stod räddaren i nöden, Axl! Kom äntligen till Monzys lilla crib. Var lite folk där till en början men till sist var det proppat! Träffade massa roliga ansikten! Mycket lyckad kväll för att bara skulle ha suttit hemma egentligen!
Hemgång: Fick skjuts till brandbergen centrum av Pierre, Thanks man! Förväntade mig inte att se han där btw! Mycket kul! Skulle mött upp Jenny som dock hade en bra bit kvar tills hon skulle hitta till brb, så med mina kloka funderingar så tog jag bussen hem istället, man är ju tvungen att klara dagen i någorlunda bra skick när man ska träffa släkten! Och så är det hockey, ser inte så ljust ut på den fronten atm..

Duschen kallar! PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0