waking up in vegas

Tut i rutan idag igen!
Även idag har det varit full rulle. Började 8 med kök hela dagen. Allt har gått som på en finslipad räls och inga hinder som vart för höga för att trotsa! Förutom då att jag bränt hela ingapet så nu är jag helt öm i munnen! Interesting huh?!
Kom hem till ett bombnedslag. Ja mamma håller på och rensa och hon har tagit med mig i fallet.. Så nu skickas en drös med prylar. Lika bra det! Tvättstugan har vi också, och idag är en sådan dag då jag känner att jag vill göra något annorlunda och galet.. JAH tvättstugan är det enda vilda jag får vara med om idag, och det är inte ens kul..

Nej nu ropar kär-inga, så so long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0