what I've done

Sooo.. Skolan startade 9.40 imorse med projekt. Lunch sedan samhälle, hade läxförhör a.k.a prov! Kalla det där för läxförhör och du är.. ja jag finner inga ord. Men bara ett läxförhör var det definitivt icke! Gick dock hyffsat bra så ska inte klaga. Anyway, sedan var det drama och sist konditori. Mandy och jag gjorde en speciell tårta, gillar ni typ bara smör(?), then try it! -.- haha. Men snygg blev den!
Efter skolan kilade jag, Madde och Mandy till centan en snabbis för att sedan dra oss mot Fredrik (skolan) där jag skulle se på när dessa små varelser tog sprutan, precis vid ingågn får vi syn på en lapp som löd.. " Vaccinet är slut, återkom på torsdag" eller något liknande, men HAHA är detta ett skämt eller? Lite skrattretande är det tycker jag. Torsk!

Glor nu på 2/½ men, och ska snart städa rummet innan alla dessa program börjar som jag "måste" pricka av, notera måste!  ;D

STAY LOUD!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0