you were blind to me

Hej och hå!
Lördagen spenderades mestadels hos Maddeluttan tills vi senare drog till Jimmy, vart inte så långvariga utan jag och jimmy drog till Michaela, där befann sig några små varelser, och det kom fler efter tiden. Det var mycket trevligt och vid 5 tiden bestämde jag mig för att kila hem. Somnade på dirren när jag kom hem!
Vaknade dagen efter vid 4, halv 4? Och söndagen spenderades precis som den ska spenderas! I sängen, framför datorn och tv:n! Det är en riktig söndag för mig ;)

Uppgång 7 för att uträtta lite ärenden, och var i skolan 9. Chillade tills 10 då vi började med projekt. Allt jag vill just nu är att ha lunch, för jag är så groteskt hungrig och okoncentrerad.

Idag säger vi grattis till Maddek, som fyller 19. Ett år kvar sen är du nästan vuxen på riktigt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0