65 fucking days kvar! ;D

Tjafan!
Efter fimen igår började jag glo på Year One, misslyckat försök kan jag säga, totalslocknade nån minut in i filmen! Och vaknade för sisådär 20 minuter sen. Fortfarande trött men kan icke somna om, feting ont i ryggen. Provade precis min megafettsnygga studentmössa och räknade dagarna till studenten, 65 fucking days kvar! ;D
Det börjar närma sig nu va? Mjo jag tror det och längtan går ju fan inte ens att beskriva. Har väntat på dagen i 12 år, och innan man vet ordet av så har man slocknat nångång in på morgonen dagen efter D! Vaknar upp som en bakis, arbetslös student, gosh!
Nej ska kika runt på klänningar nu, och sedan troligtvis fara upp till centrum och lägga undan ett par skor.

ADIOS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0