And I'm always gonna want to blow your mind

Hello!!!!!
Det blev hemma idag, mådde inte på topp när jag vaknade sen när jag tittade ut så gjorde det inte saken bättre heller..snö!  Men jag är inte förvånad för fem öre, som sagt så har april en tendens att spöka med vädret och det gjorde det idag! Om det inte är varmt och skönt på fredag blir jag arg! Skärpning från min sida! Har blivit bortskämd med att bara ränna runt hemma, har ingen som helst lust att praktisera, vill inte ens få tummen ur röva och försöka fixa en ny plats... Känner inte för nånting just nu! Anyway, anyhow!
Lille Bengan kom hit idag, han låg och skällde i sömnen vilket gjorde att jag inte kunde sova mer. Kollade då klart på Coudy with a chance of meatballs och sen gick jag ut med det lille livet. Nu sitter jag i soffan och fnular musik till mobilen, funderar på att kolla på film..... Aa nu har jag funderat klart och film blir det! It's complicated står nu beredd! ;)

Hejsvej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0