everybody's got a hungry heart

Jahaja! Är näst intill precis hemkommen från en tripp i centrum. Träffade massa människor där, och endå var det inte mycket folk! Betalade biljetterna så nu är jag klar, nej juste, dök precis upp en till som skulle köpa nu. Jag är bra på det här! Efter betalningen så träffade jag på Emmy, vi traskade runt i centrum och kollade klänning till henne ett bra tag, och såklart så hittade hon en jättesöt i mitt sällskap! La även undan ett bar apsnygga skor som blir mina på lördag!!!
Snart är det måndag, wohooo! Då rockar vi loss på skivan minsann!  Men nu...
Nu ska jag äta, sedan lägga mig i horisontellt läge i soffan och kolla film med mor, vila ryggen som fan inte kan låta mig vara alltså! Satans skit!

BAH-BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0