Härlig comeback!

Jahaja! Dagen efter studentskivan är här. Som vi hade längtat efter gårdagen men som nu är ett minne, ett härligt sådant! Gårdagen var väldigt händelserik, efter det att jag skrev gick det ganska så utför, Orre bjöd på shots, gissa resten själva! Nej då, klart jag kom in på min egen skiva. Men blev dock utslängd (en av cirkus 50st), inget att skryta över men jag måste ju berätta saningen, jag kom dock in 40 minuter, 2 hamburgare, vatten och en promis senare! Härlig comeback! Jag hade askul, men stället sög dock getballe! Idag känns det att man höll igång igår, tårna är bortdomnade, högerbenet känns som en lårkaka, blåmärke på rumpan?, förkylningen är värre. Hostar, är snuvig, tjock i skallen och halsont är mitt tillstånd atm! Men over all så får gårdagen toppbetyg, (inte stället)!

Just nu sitter jag och kikar på CougarTown och försöker överleva, morgon dagen har jag ingen aning om hur den kommer se ut. Jag har ingen praktikplats så stannar väl hemma, pga. det OCH förkylning! Får se får se!
Nu kryper jag ner under täcket för jag fryser och TACK ALLA GALNA RIKSÄPPLARE + OTHERS FÖR GÅRDAGEN! :)

PUSSSSEL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0