I don't wanna miss a single thing you do!

Det blev It's Complicated med mor. Mycket bra film, vet dock inte slutet än men det får bli en överaskning till imorgon. Imorgon. Ja imorgon ska jag tillbaka till skolan och praktisera på cafet vi har där, känns fel att säga detta men det är bättre än inget, måste tänka på betyget. Sedan blir det väl hem och fixa och dona för att på kvällen åka in till stan på JennyP:s studentskiva! WOHO, kommer må som jag förtjänar på fredagen men jag SKA va pigg då vad gudarna än säger. Nu ska jag ta en dusch och sedan blir det Sandhamn!!!! En film på den skulle inte förvåna mig!
Jag vill inte vakna till väckarklocka!



I miss it all!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0