I guess this is the way it's supposed to be!

Damn vilken fartfylld helg! I fredags var vi några här, madde sov hos mig. Tidig uppgång igår för att dra oss mot Saltsjöbanan. Härligt väder ute på sjön! Väl framme vid min framtida jobbplats så satt jag och pratade med ägaren, sen tog Madde och jag en promenad! Sköntskönt! Sedan tillbaka där det bjöds på lunch. Pratade lite till och sedan var det dags för en båtfärd hem. Att dricka öl på båten och sedan vara kissnödig på saltsjöbanan är ingen bra grej. Skulle fortsatt till Slussen men rushade av i Nacka, in på SATS och tömde kissblåsan. Sedan var det bara att leta efter bussen, sagt och gjort och vi färdades mot Slussen till slut. Mot gullmars och hem till Madde. Från Madde och vidare hem till mig, dit Tina kom strax efter. Vi krubbade sen körde vi på't igen. Ner till Sandbergs där vi mötte dom i dörren och sedan till Valla. Några som lirade, kanske inte så mycket att hänga i julgranen på en lördag när man är kalassugen. Det vart lite väl lugn musik. Walter ramlade in efter sen stund sedan for vi in till stan. Jag är så glad att jag har min chaffis Oscar som ställer upp när vi vill. In till stan och Chaplins och hej och hå! Hade riktigt kul och folket vart salongsberusade, på riktigt!

Kors i taket så stannade jag inte till stängning, Oscars fel! Men vi satte oss i bilen, drog en donken och sedan släppte vi av JennyP hos sig sedan for vi runt på vägarna! Love it!

Idag har jag sovit sovit sovit! Kollat tv har jag lyckats med och även lite pluggning, men nu står det still. Och jag ska ta och skalla kudden nu hade jag tänkt.

Puss och kram ses på stan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0