I like the way you're walking if you're walking my way!

Hejhejhallå!
Härlig dag idag! Började dagen med en redovisning av projektet, och nu är vi helt klara! Känns lovely! Sedan var det lunch och sen samhälle, även där var det redovisning och inlämning. Mycket stolt över mig sjlälv och skönt att det är över!!!!! Efter det var det drama och vi började skriva på vårat manus, kommer kicka ass... Till sist spanska som varade endast i 45 minuter sedan var det hemgång, eller inte riktigt. Duktig som man är stannade jag kvar en liten stund och färdigställde våran rapport och sen äntligen hemgång, men pluggningen slutade inte där, nej jag sitter och skriver för fullt på min meny som skulle vart inlämnad för ett x antal veckor sen, känner mig helt slut i pallet så nu tar jag en paus!

De kommande veckorna har en hel del att bjuda på, mösspåtagning, valborg, kvällsöppet, vårbal, student och en massa mer! Känns bra det här ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0