I'm on hope above the broken dreams

Det blev som sagt ballen, asskönt! Sen när det vart kyligt kröp mor och jag ner oss i soffan och glodde tv. Jag nös med jämna mellanrum, konstant! Shit vad det kittlas! Hela tiden, jag blir galen!!!! Fast när nysen är avklaras är känslan gudomlig :)

Nu ligger jag i sängen. Barca leder. Och jag är sjuk. Feber har jag nu, på riktigt. Fick det bekräftat för 5 minuter sen. Första gången jag tog tempen på flera år. Attans.. Så det blir hemma imorgon också, får jobba på brännan ute på ballen medans solen sticker fram istället. Måste bli frille till helgen, för på lördag ska jag fira bästaväns 19års dag med middag hos henne och sedan utgång(?) Och fredagen står oplanerad än så länge!

Nej ska snyta mig för jag är däpt i näsan och sedan kolla klart matchen!

PEACE!


19 på söndag, kanonkul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0