Jag skrattar och går vidare!

Hej hej hallå!
Blev ju som sagt Harry B James igår, ett awesome ställe, varför har jag inte fått dit min röv tidigare, jag visste ju att det var nice där!? Well well, jag kommer ju hänga där ett antal kvällar framöver i mina dar vill jag meddela er om. Grym musik, och krossade glas överallt, precis som det ska va'!
Började med att jag drog mig mot brb och mötte upp Tina, Sara och Janne, sen vidare upp till Sebbe. Drack lite sen for vi in till Harrys!
Fick skjuts hem sen och det var aptur för jag hade väl somnat på nattbussen och vaknat upp in the middle of nowhere i tungelsta. Lite trötter var jag när jag kom hem så musiken åkte in i öronen och jag somnade gott efter en asskön kväll. Berättade jag att Harry B James kickade ass? Aa skulle bara få med det en gång till!
Nu är jag praktiskt taget nyvaken, ska kila in i duschen och sedan till Snetrum för att lämna pengar och lägga undan skorna som jag inte lyckades göra igår!
Så Auf Wiedersehen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0