Jisses amalia

Tjafan!
Det blev utgång för min del igår också vill jag lova! Fast först vart det middag och spel hemma hos Jenny och vid halv 10 tiden åkte jag + 4 till stan. Först blev det Bryggan, sen skulle vi till Grodan men hamnade på Chaplins istället. Kom dit vid 12 och stannade till stängning, som jag alltid verkar lyckas med. Sedan fick vi skjuts hem, men min kväll var inte slut där inte. Nej Orre var chaffis, så vi åkte först och plockade upp Marie, haha rolig brud det där! Sen droppade vi av Jenny, Jessica och sen vart det ut på vischan för att släppa av den salongsberusade Marie. Sedan åter igen i till stan för att plocka upp Andreas! Vi avslutade kvällen med en donken, välbehövd hamburgare! Walter och Bella hittade vi på vägen också så dom släpptes av innan min avstigning. Somnade trött och glad med musiken i öronen! Det vart en hellyckad kväll trots allt :)
Och idag behöver jag inte ens berätta hur dagen har spenderats. Horisontellt i soffan framför tv:n, härliga tider!

Imorgon är det skola. Ingen lust. Måste fixa praktik. Ingen lust! Nu ska jag kolla klart Ballar av stål och sedan kika på Dear John! (Y) Och grattis till bästavän JennyP som fyller 19 idag, WOHO!

HUGS 'N KISSES!


Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Sveriges tredje största hästblogg

taackar ;D och på torsdag kör vi igen!

2010-04-19 @ 22:10:00
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0