Last name Ever, first name Greatest!

Hej hej hallå!
Idag mår jag bra och det har varit en kanoners dag! Vaknade trött som ett svin dock men for till skolan och kom i tid. Började dagen med fika på lektionen och betygsgenomgång, sedan var det lunch. Samhälle därefter och sedan drama, damn va grymma vi kommer vara på uppspelningen. Sist hade vi konditori och praktiskt prov. Vi bakade barntårtor och Mandy and I var ett team. Efter dagens lektion har jag lärt mig en sak : Jag hatar att arbeta med marsipan. Helvete vilket pill men efter en jäkla massa svordomar från våran sida så lyckades vi få ihop det. Och den ser faktiskt bra ut!!!!!!! Eller, helt okej!
Kom hem från skolan vid halv sju och nu sitter jag här och diggar musiken, är tillbaka  till ruta ett. Trött som ett svin.

Nej nu är det middag!


PUSS OCH VINK!





Min och Mandys snyggtårta! God as hell också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0