loose control!

Hej hej hallå allesammans!
Det var ruggigt ledsamt att kliva upp imorse, men det var bara dra i kragen och traska till skolan i kylan. Har bakat as mycket gotte idag och varit en mycket duktig praktikant, haha herre! Kändes lite smått tragiskt att vara i skolan, MEN jag ska ju inte bli kock så bakakaka funkar finemang för moi! När jag kom hem vart det plugg direkt. Halva mitt och Johannies arbete försvann ju men nu är vi på rullning igen, funkafett! Mitt i allt fick jag ett samtal om ett eventuellt jobb. Så på lördag ska jag ut till en ö i svinottan och prata och så. Maddepadde hakar som stöd och sällskap, sköna puckar! Så Jenny och Yasmine, om ni ser detta innan jag lyckats höra av mig så vettekatten om jag kan partaja med er imorgon, men det tar vi, eller jag iallafall igen bigtime på lördag! I hope your'e with me!

Har käkat kräftor idag, dom va inge å hänga i julgranen. Så risig i kistan är det sista jag vill bli nu! Well well, nu ska jag kolla klart på It's complicated med mor och sedan ta en dusch och sedan börja göra iordning mig inför kvällens skiva, tema djungel! WOHO!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0