Pang, bom, sch!

Måste bara få uttycka mig... Jag HATAR skolans datorer! På samhälls lektionen jobbar vi med ett arbete som ska in och redovisas nästa vecka. Jag och Johannie hade jobbat på som satan och klurat ut massa bra och kloka meningar och ord. Sparade arbetet hela tiden, för man vet aldrig om/när datorerna bestämmer sig för att stängas av bara sådär. När vi sen skulle skicka arbetet till våra mailer, ni tror inte på FANSKAPET att arbetet försvann eller?!?!?!??!? Jag svor resten av dagen och såg hur dom där 1,5 timmarna flög förbi... i slowmo!
Grädden på moset kom när jag kom in i mitt rum och såg min lagom härliga mobilräkning! Stämmer inte!



Såhär arg var jag efteråt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0