Pucko- helt enkelt!

Och så var vi här igen. Jag överlevde ytterligare en fredag, hallelujah!
Vi kilade till bussen och mötte upp Walter, sedan Orre på tåget. Väl inne så började det, sen gick det utför! Så såg det praktiskt taget ut, men det var en helkul impulsiv kväll vill jag lova. Orre lyckades knocka mig femhundraåttioelva gånger i ögat också, thanks man! Men såhär dagen efter kommer jag inte ens ihåg vilket öga det var, så lika bra att lämna det bakom sig och blicka framåt?! Efter mycket om och men lyckades jag träffa Kim också, det var på tiden tycker jag! :)

Nu ligger jag i soffan precis som jag gjort sen jag vaknade, känner jag av en viss skallebank? Nej, jag tänkte väl! Kvällens planer är zero, förutom El Clasico vid åtta snåret! Sedan vet man aldrig vad som händer! Kanske slutar lika impulsivt som igår, who knows! Nej ska ta och mätta min hunger nu, och sedan hopp in i duschen?!

CHEERS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0