take your shirt off

Hola people!
Efter att jag krubbat så ramlade Yasmine, Tina och Jenny in. Vi satt och körde spel och musik på rummet ett bra jäkla tag innan vi kom iväg. Vid halv ett gick bussen mot brandbergen och vi hamnade hos brors kompis Danne, var där ett tag sen fick vi för oss att vi skulle vidare så vi ruschade till brandbergens centrum och jag trodde jag skulle dö! Förkylning, astma och dålig kondis är ingen bra kombination! Lite alkohol på den också! Vi hann iallafall med bussen som förde oss  till Vendelsö, där mötte vi halva festen på vägen dit, dom skulle hem, inte vi! Och där stannade vi tills vi fick för oss att dra på ytterligare en fest, dejta kudden! Jag och Jenny ramlade hem hos mig vid halv7 tiden?! Aj aj! Så lite slitet idag men jag är på't igen. Ska fira JennyP idag och det bjuds på middag, och nu fick jag lite panik för jag har ite bråttom. Bussen går om 25 och jag är inte i närheten av klar -.- Planerad brud som sagt!

Nej här blir inga barn gjorda, PUSSHEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0