tequila is good for your body!

Jag lever och jag är vaken. Gårdagen var fuuuuun faktiskt. Fick i mig lite tequila som satt bra i kistan! Idag mår jag bra men har fått liiiiiite för lite sömn men det fixar jag med en drös kaffe senare. Vill inte praktisera idag men plikten kallar. Hoppas på fan dom är snälla mot mig! Idag är det ju mösspåtagning klockan halv2 och sedan bär en drös av upp till Ollan och hoppas vädret klarnar upp så man kan dra en uteservering, skulle va nice! Nu ska jag hoppa in i dushen och sedan bär det av. Håller på att gäspar käkbenen av mig här! Borde vara olagligt med tidig uppgång!

Igår körde jag den klassiska dansa tryckare stilen, händerna på rumpan och stampa runt i en cirkel, det var tider det!

TACKOHEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0