The rush is worth the price I pay

God morgon god morgon! Eller ja! Har vaknat till och från av snoozen sen halv 11 snåret? Vaknade med lite halsont? Det var då självaste fan! Har haft hela lovet på mig att vara sjuk, men idag. Jag idag när man har sin skiva så har man ont i halsen. Lucky me som sagt! och nu börjar rethostan också..( @SJFASSDO&/%(/%¤W%#Q¤)
Nej skit samma, jag mår fina fisken ändå och nu är jag mätt och belåten efter frullen. Jag undrar om jag har bråttom eller inte? Ska kila till Madde runt 2 tiden, och har en del att göra. Förvånar mig inte, kanske inte den mest planerade bruden som går i ett par skor, men trots det så lyckas jag alltid blir klar, om inte tidigare. En gåva från ovan! Slut med kallpratet. Ska hoppa in i durren nu, och sedan är vi på't igen. Väntar på vinleveransen fram till dörren också, men den dyker väl upp snart!



Snart 19års vänskap!


Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Sveriges tredje största hästblogg!

älska bilden!! och TAGGA till på LÖRDAG!!!!! :D

2010-04-13 @ 22:26:30
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0