there goes my hero

Yes! Nu är alla biljetter tillrätta och skorna är mina. Blev ett par andra, apsnygga och sköna! Har hunnit med och prövning av kläder hit och dit och en middag på ballen och en drink där i solen också. Nu börjar det likna nått! Sommaren närmar sig, men man ska inte ropa hej förän man kommit över ån. April månad har ju en tendens att spöka med vädret. Nu ska jag slänga mig i soffan och kolla på WipeOut, är grymt utmattad efter dagens ansträngningar...Och imorgon kör vi på't igen, skiva skiva skiva! Ni finner oss på MangoBar och jag är råtaggad!

Nej soffan ropar! PUSS!


Kommentarer
Postat av: random :)

helt galet va fin du är

2010-04-11 @ 23:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0