this is my life!

Tja tja kexet här!
Efter mycket om och fucking men har jag nu landat hos Flooden! Vinet är upphällt och jag mår bra! Morfar hämtade mig och vi tog en tripp upp till centrum, jag införskaffade mig ett par strumpbralllor, trodde dock jag skulle dö av värmeslag! Men nu är jag här, har fått min vätska och sitter i en Ulf Lundell t-shirt, lika bra för det skulle inte förvåna mig om jag skulle drälla på klänningen. De andra små liven är påväg, Johanna, Mandy, Wifey, Källberg och Orre!
Vi får se hur dagen slutar. Den började inte sådär jättebra, men det går framåt nu!
NU ÄR JAG TAGGAD! Ni hittar mig på ManogBar ikväll som sagt, why not drop in? :)

PUSS PÅ RÖVA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0