Party like animal!

Tjabba Tjena Hallå!
Friday baby! När jag vaknade imorse så mådde jag bättre än igår, hostan nästan väck men dock fet i skallen, lite snuva men annars är det fasiken bra. Käkade frulle och hoppade in i duschen och sen for jag och mor till Skogås Centrum och handlade massa. Kom hem och slog oss ner i soffan och kollade film, har inte lyckats kolla klart än för bror kom precis hem och störde. Märks att han varit ifrån sina bitches ett tag.
Nu ska mor och jag brassa nagg sen kommer nog Jenny, Yasmine och Tina över om jag uppfattade det hela rätt. Jenny ville sitta på ballen, kan vara mys om man har fem ton kläder på sig. vi får se, vi får se!

Kvällen närmar sig och jag blir taggad för var sekund som går. Får helt enkelt se hur denna kväll slutar :)

Nu ska jag städa klart rummet sen krubba!
Pussokram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0