The way you love me

Lalala började dagen med en försovning. Hade projekt och nu är vi praktiskt taget klara, en del finslipningar sen byebye! Redovisning på Måndag, fika på Tisdag, sen slipper jag dom lektionerna resten av terminen. Betyder alltså att vi börjar 12 Måndagar och Tisdagar, SWEET med stora bokstäver! Efter projekt var det lunch sen tog vi kvart i 12 tåget mot Älvsjömässab och GastroNord! Mat överallt! Provsmakningar överallt. Folk överallt! Det var riktigt nice, kom hem med 5 påsar med saker som vi nallat åt oss. Lunchen hade jag kunnat skippa för mat bjöds det på, glass, dricka you name it. Så det var riktigt sweet! Kom hem strax efter fyra och nu hållar jag på och storstädar mitt rum, det behövs.. Dammsugaren stirrar på mig, för jag borde dammsuga just nu men jag tog en liten break!
Har fortfarande ingen praktikplats, Babbsan som ska hjälpa mig va på vift idag så får ta en trask ner till skolan imorgon och ta hand om det där, även fast att stanna hemma lockar bigtime!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0