boom goes the dynamite

Hejhejhallådär!
Jah då har man jobbat lunch, 10.30-14.30 jobbade jag. Helt okej ;D . Lunchen var lite stressig dock men inget jag inte klarade av. Träffade även Sara som också jobbar där och hon har redan lyckats få med mig ut, för ikväll drar vi till Harrys. Nån vän till henne skulle lira, och man tackar ju inte nej till en utekväll. FAST, (ett stort fast) först ska jag ska till akuten vid 7 och kolla mina förgrömmade tår. Infektion hej och hå! Fan vad trött man blir! Fast det är klart, när det övergått till grovsmärta och haltning så kan det vara dags att kolla upp, och kors i effing taket fick jag en tid idag och inte om ett halvår! Så mina powernap jag tänkte ta kan jag ju glömma, städningen får vänta också för jag är nyduschad, men en filmsnutt hinner jag nog med!

Så skål på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

värst va du skålar ofta

2010-08-11 @ 14:05:13
Postat av: Grönsakstanten

Hur gick det hos doktorn? Fick du orning på tårna?

2010-08-12 @ 13:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0