dont fucking tell me what to do

Hej jag är förbannad och trött! Trött för att jag gick upp 8 imorse för att åka till tandis, hem kunde inte sova, somnade tillslut till en film, vaknade av att mamma kom in, somnade, vaknade av att mamma kom in igen, somnade, vaknade ännu en gång, men denna gången av telefonen... Och föbannad för att mitt rövjobb inte vet hur man kommunicerar med folk. Hej jag har inte fått nån lön och har ingen aning om när eller om jag får det. Ja kul, jättefucking kul! Och nu är det ju så att jag behöver pengar till den här helgen, och nej inte bara till alkohol, utan räkning och en liten skuld till bror..men mest öl! OCH till min geisha jag tjatat om några dar nu.

Nu ska jag göra nått, vad vet jag inte men nått! Så hejdå!




Jah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0