I'm gonna seize the day, like it's the greatest day that ever happen

God dagens! Gårdagens jobb gick väldigt bra förutom min alkoholmissbrukning genom att hälla ut två glas vin på mig själv :) Ska jobba veckan ut, vilket är nice, men blir dock tårögd när jag tänker på att jag missar sonisphere på lördag...
Igår efter jobbet iallafall så vare hem och tvätta skjortan sen gick jag ner till Yas som hade dukat upp med kräftor, ost, kex och vin! Gulle då! Massa poäng för dig. Så det var mys. Sen kollade vi in lite utlandsjobb och så, can't wait!

Nej nu ska jag keka någe sen bär det av till centrum och sen jobb! CIAO!

Kommentarer
Postat av: Jenny Lindström

Sååååååå du blir inte lite tårögd av att missa min födelsedag inte? :(

2010-08-05 @ 18:08:02
Postat av: Anonym

HAHA

2010-08-06 @ 02:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0