Is it true, is it over.

Jah! Sådär, nu är man hemma och varvat ner lite. Igår blev det ju då stan, först till jobbet, där slank det ner en pira och cider, sen donken för fyllkajorna skulle käka och sen Harrys baby! När vi kom dit så var det kööö. Stod och köade närmare en halvtimme när vakterna försökte övertala oss att det skulle ta jättelång tid att komma in, eftersom det redan var överbefolkat. MAX tio minuter efter det var vi inne, och där var vi inte ensamma vill jag lova. Men det var askul som vanligt, fick härliga komplimanger. MEN vi lyckades fanimig missa Sonic Syndicate, s ö g b a l l e! Men vi lyckades roa oss trots det. Sen vi stängning vart det skjuts hem, tackar jag gudarna för. Hem och somnade vid halv 6.. Upp några timmar senare och mot jobbet. 11-17, blev ganska chockad och lycklig när jag fick sluta så tidigt. Så det vart hem och nu har jag ätit lite, sallad och knäckebröd till lunch och nu en liten pastasallad, nej det blir man inte kaxig på. Ska hopp in i duschen nu och börja göra mig iordning för kvällens galenskaper. Ollan blir placet ikväll, nära och bra hem sen, för jag ska fanimig hem när det stängt! En dag imorgon också, då börjas det tidigt. Men mer om det imorgon!

Jaaa, skål då! Ses på Ollan! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0