It's the same old situation

Wohooo! Fick precis reda på att jag är ledig fredag-söndag! Sköönt! Sen var jag ledig idag också pga. tandis, vilket jag egentligen inte hade behövt vara, men men! Blev dock inget sova ut, för klockan 10 skulle jag befinna mig hos tandis, sagt och gjort tog jag min prommis och kom precis i tid. Sen vare bah hem och käka sen lägga sig i horisontellt läge och försöka somna till film. Love happens, njae ingen favorit direkt, och sen kollade jag på den svenska komedin 7miljonärer, den var bättre!

Igår vare jobb, och sen hem och käka och sova nästan direkt. Trött, trött, trött, bah satt ni vet!

Nu blire film, no shit! Vilken är oklart, men först ska jag samla ihop mina chicks from school och tvinga'rom dricka öl tillsammans med mig på torsdag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0