on the highway

Tjaaa!
Igår blev det varken Snaps eller Harrys som planerat. Hamnade istället på fridhemsplan, och lirade biljard i några timmar. Askul! Sen skulle vi vidare men klockan vart lite mkt så det var stängning. Blev lite nattekäk och sen bussen hem. Men det var en mycket trevlig kväll vill jag lova.
Idag har jag umgåtts med Madde och Sanna, möttes upp i gamla skolan och käkade skitgod lunch där, sen vidare hem till Sanna där vi drack kaffe och kollade på när hon rensade. Sen bilen till blåsut, biltema och sen hem igen. Där var vi återigen personligt stöd vid rensning. Kom hem för nån timme sen och har plockat ordning i rummet. Nu sitter jag och lyssnar på musik och ska snart äta nått. Sen lägger jag mig i sängen och läser Welcome to the jungle - Legenden om Guns n' roses. Miket bra bok!


Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0