Reminds me of childhood memories!

God dagens!
Måndag och en ny vecka är påbörjad! Idag är vi lediga, imorgon också så det är skönt!
Lördagen då! Oj oj oj. Det var lika trevligt som vanligt på raggaträffen, synd bara att jag knappt tog några bilder. Massa roliga människor och skön musik! Efter det blev det bil till vega och släppte av mor1 och mor2, sen vidare hem till Rebecca i brandbergen. Där spelades det lite spel och drack, sen skulle dom ut och klubba. Jag hakade på John och Asp till torget en stund och däör bjöds det på ännu mer godsaker. En halvtimme senare kom Tåbbe och hämtade mig och körde in mig till stan. Mötte upp Christian och c/o en stund och hälsade sen kom Sara. Vi drog till Harrys där det var ganska mycket folk. Sen vart det hemgång vid stängning. På bussen sällskapades jag av Arvid och hans vän. Lika bra det annars hade jag nog somnat!

Kom hem och kokade nudlar, och babblade gärnet med mor tydligen. Sen slocknade jag vid halv 6 snåret. Och gårdagen spenderades i sängen med film hela dagen.

Såja, allt som allt. En mycket lyckad helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0