there goes my hero

Hallådär blåbär! Då ska vi se, söndag idag va? Jah! Jag mår primaballerina efter en bra helg! I fredags var jag och Yasmine här som sagt sen blev det stan och gissa vem som fick sin vilja igenom. Keeeersching, det blev Harrys! Hade as kul och träffade massa roliga människor, så skål på den. Efter det vart det hem till handen och efterfest i Folkparken, vid morgonkvisten tog jag bussen hem och somnade i ett andetag.

Igår då, ja då låg jag hemma hela dagen, skulle dragit in till cruisingen tidigt men det fick vänta till midnatt, bättre sent än aldrig eller vad säger man. Yasmine och jag satt och ölade lite sen kom Tina förbi. Som sagt vid midnatt åkte vi in till stan och gled runt, mötte Kim och Kocken och pratade en stund sen tackade tjejerna för sig men jag hakade på killarna. Mot bilen och ölen, åkte runt lite men sen tackade vi alla för oss. Bussen hem och mötte upp Babyface vid s-malm och han körde hem mig, snackade en massa innan vi till sist sa hejdå! Sådärja! Imorgon är vi lediga, sen väntas jobb tisdag och fredag, tuffa tider! OCH SEN PÅ LÖRDAG KOMMER DAGEN VI VÄNTAT PÅ I ETT ÅR YASMINE! Wohooo! Hoppas på f a n  att vädret tillåter!

Nej nu ska jag äta nånting, en pizza skulle sitta som en smäck...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0