We can be so much more than we are

Hej hopp gummi.. Ja ni vet hur den slutar!
Då har vi påbörjat en ny vecka, och den började med jobb. 11-17.30! Det sjuka är att jag inte har nån aning om om jag fått det eller inte, jag vet inte hur/ när jag ska jobba. Härligt med info från det där stället, usch!

Lördagen dåra! Det blev utgång, först uteserveringen på The Bridge och lite dans, sen vid 12 tiden drog jag och Walter till Harrys! Askul fan! Älskar stället! Och det var ett grymt cover band där, Red hot chili covers. JA ni kan nog räkna ut vilka låtar dom körde! Efter aningen hög promille vart det hemgång och somnade ganska gulligt direkt när jag kom hem. Gårdagen spenderades i sängen, men ett fett glas vatten och film! Vad jag kollade på kommer jag inte ihåg nu..

Nu är det mat och SATC2 med mor!

PUSSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0