welcome to the jungle

HELG! Woho, nu har jag helg och jag är sugen på utgång, Harrys! Men min homie jobbar tyvärr så ser inte ut att bli så. Och planerna om att träffa tjejerna idag gick in i mörkret. Antingen jobbar nån, har inte pengar, kan inte eller är borta! Ja det är ett mirakel den dagen vi lyckas pussla ihop något tillsammans.
Dagen har iallafall gått bra, 11-18 så det var lugnt. Skönt att jag bara jobbar 2 dagar nästa vecka, surt dock att inte mycket pengar ramlar in , men ska leta annat. Vet ju fortfarande inte om jag fått det eller inte, jah!

Käkade för en stund sen så nu är jag i matkoma, ska vila lite sen kolla runt om det finns nån glad själ som vill ut och härja!

IMORGON KOMMER YASMINE HEM OCKSÅ! Vi ska typ fira, eller sörja, se det som ni vill. Ska även kolla upp massa inför flytten! SKÅL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0