You better come and get me

Helllo!
Blev en lugn och faktiskt skön hemmakväll igår, välbehövd! Kollade på Karate Kid1 och början av 2an! Sparken i slutet av ettan är ju historisk! Gaah love! Somnade in ganska så tidigt igår, runt 12 snåret tror jag. Och vaknade nu vid 12.40! Utvilad? Ja det är jag! Mobilen var trackad, av en road Yasmine på en buss! Klart, I don't blame her. Hon saknar mig så oooootroligt mycket och måste hela tiden kolla så att jag saknar henne också, och ja Yasmine, det gör jag. Och snart är du hemma då blir ut på ballen och knäcka en kall, ja om vädret tillåter förstås. Ikväll vet jag inte vad som händer mer än att umgås med Yas, folk kommer väl tracka oss som vanlgit och vilja ha oss på fest.. skämt åsido! Nej men nu ska blir det dusch och sen upp till centrum! Sen kommer morfar förbi med sin sprillans nya laptop och jag ska ha en genomgång med honom, som den nörden jag är! :)


PUSSSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0