blah blah blah, zip your lip!

God kväll god kväll!
Lyckades vakna och hålla mig vaken genom hela matchen, ofc! Och Sverige vann ju med 2-0. Riktigt jäkla apsweet!
Mindre sweet är mitt dilemma inför morgon dagen. Sverige spelar match igen, perfekt tid dessutom, 21.00. Och jag är ju som sagt medbjuden på vinprovning(?), gratis skumpa och hela köret, sen blir det självfallet en helkul kväll. Dessa två krockar och det skär i mitt lilla söta hjärta... Är ju råtaggad på partykvällen, men vill fan inte missa matchen heller. Mina söta små kompisar vill att jag ska spela in den.. SPELA IN, amen hallå! Big fat no no.. Följer jag med så går jag med hörlurar och lyssnar på matchen via radion i värsta fall.. Min plats finns iallafall kvar som gulltess håller åt mig :) Känner jag mig rätt så löser jag detta på ett sätt, bra eller dåligt!

Men iallafall, påtal om trött så lyckades jag fanimig komma upp och i tid till skolan idag, kors i effing taket säger jag. Pigg var jag inte men tröttheten gick över till övertrött! Har i stort sett iallafall gått bra idag, i stort sett.

Nej nu ska jag och far äta middag och vid halv åttisch kommer Orre IGforss och hämtar mig + resten för bio ikväll på heron. Nio bion och Farsan på bioduken.
Jag <3 OTH!

PUSS OCH GODNATT! aptrött Linnea imorgon- check!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0