Closer to the edge!

God afton!
Har precis krypit ner mig under täcket och börjar bli varm. Kom hem för inte så länge sen från Ollan där jag far, eva och grannarna käkade middag ;D Smaskens!
Idag efter skolan blev det lite pluggning, för en gångs skull. Har nå prov imorgon som jag inte ser fram emot... Men det ska väl gå bra!
Imorgon blir det skola, sen hem och fixa sig för att sedan fara till TV inspelning igen, som för två veckor sen, spännande. Sedan är det match natten mellan onsdag och torsdag och den får vi inte missa. Hade hoppats på den klockan 01.30 men enligt min källa så är den tydligen 06.00 på torsdag morgon. Satans tur för mig att jag börjar 13.00 och inte 07.30 då... Då hade jag ''försovit'' mig kan jag erkänna!

Nej ska kika på Fame nu hade jag tänkt, den nya! Och så välkomnar jag Stefan hem från värmen :)

GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0