glory days, pass you by

God morgon!
No school today igen. Pallade inte, ryggen spökade likaså tänderna efter min spänning -.- Så ringde och sjukanmälde mig vid 8, drogade ner mig och sov ett tag till. Käkade frulle och kikade på I love you Beth Cooper, som jag precis kollade klart på. Ingen direkt speciell film, helt okey. Vid 2 tiden kilade mor och jag upp till centrum och nu är jag äntligen fri från räkningar, fri från pengar är jag också. Totalt pank. Hoppas lönen ramlar in i veckan och inte den 25e... Fixade lite små saker också, äntligen!
Nu vill jag ha helg, för jag vill ut och dansa!

Dags för soppa och sugrör.. haha nej usch så äckligt det lät, men soppa blir det iallafall.. Tugga mina ballerina kakor som står i skåpet kan jag ju bara drömma om, för det går inte för sig, icke!
PUSS så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0