Hockeyhockeyhockey!

Tja tja!
Jag lever, det kan ni fethajja! Fryser och är trött på snön är jag också!
Sååå, helgen är förbi och den har varit helt okey! Blev hockey och ollan i fredags och i lördags var det hemma som gällde. Lusten att gå ut i ovädret fanns inte där, så blev Bira och Bowling hemma istället ;)
Degade hemma hela dagen igår och kollade OS!
Uppe med tuppen imorse och kollade Sverige - Finland, såklart! Och till er som inte vet så vann givetvist Sverige med hela 3-0! BRA!
Nästa match är på Onsdag, tiden är dock ett frågetecken än...
Nu är jag i skolan och har projekt, ingen jobbar vad jag ser, nån spelar kort, nån sover och andra är inne på fejjan, så ska det se ut!


Såhär ska det se ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0