I wanna dance right now!

Hejsan hallå!
Gårdagen vart riktigt lyckad, för vissa, haha ;D. Tog en löpning till tåget där Hanna var på, illröd, flåsande och svettandes satte vi oss ner och snackade. Hoppade av vi årstaberg, tog bussen och traskade till Sussi i blåsvädret. Där vistades Sussi, Johanna och Shila som redan hade huggt in på både drickan och maten, vi slog oss ner och därifrån gick det ut för. Kommer inte ihåg ett jota från gårdagen... Luring! Vi käkade dansande, spelade spel, drack, drack lite till. Och klockan var alldeles för lite för allt drickande, så en fick gå och lägga sig, och stannade hemma för kvällen, det var inte jag! Vid halv tio kilade vi till bussen, och tuben, sen skiljdes jag vi åt, jag kilade till The bridge medan det andra drog nån annanstans. Väl på bryggan mötte jag hejdundrans massa människor. Fan vad skoj det var! Fick festa med min älskade barndomsvän som jag träffar allt för sällan, Jenny!

Åkte hem och hemresan var förjävligt, om det inte vore för bussen som kunde starta eld när som, så skulle jag hunnit hem till OS invigninigen, men icke sa nicke. Fick sitta vid bussgaraget en kvart helt ovetandes om när ersättningsbussen skulle komma. Frös röven av mig för de kloka vakterna och busschaffisen valde att ha alla dörrar öpnna (Y)!

Väl hemma efter en traskning som bestod av en hel drös svordomar så somnade jag i värmen.

Vaknade vid 1, gick och handlad med mor och nu är jag nyduschad, drinken är upphälld och jag ska fixa mig inför tjejmiddagen ikväll. Twisterspelet är med och ölen. Det ser ljust ut nu ;D

Jenny min älskade barndomsvän som alltid kommer finnas där och vara min bästa vän jag känt sen hon föddes, och jag till höger!

PUSSHEJ, och på återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0